Bine ati venit !
Pentru detalii, cititi precizarile de la eticheta "Cum comand- reguli de respectat".
Despre transport cititi in partea dreapta a blogului.
e-mail : aidasfashion@yahoo.com
Va multumesc.

Culoarea anului 2024 este Peach Fuzz care, conform Institutului Pantone, aduce un sentiment de tandrete si comunica un mesaj de grija si impartasire, de comunitate si colaborare.

joi, 20 ianuarie 2011

PREZENTARE

   O colectie personala de haine- primite sau cumparate- pe care o scot la vinzare din mai multe motive. Unele lucruri au fost primite cadou dar nu mi s-au potrivit ca stil sau marime, altele -din pacate- nu se mai potrivesc cu virsta mea. Pentru ca (vrem, nu vrem) anii trec si chiar daca spiritul ramine tinar garderoba trebuie adaptata permanent.
   Nu numai la tendinte, curente si alte nebunii ale modei trebuie sa fie atenta o femeie care se respecta. Hainele noastre trebuie sa fie, in primul rind, in armonie cu personalitatea si fizicul pe care le avem.
   De aceea, rog toti vizitatorii acestui blog ca atunci cind vor dori sa comande ceva de aici sa-si puna citeva intrebari: mi se potriveste ca stil, marime, culoare lucrul respectiv ? am unde sa il port ? este pretul corect in raport cu calitatea si starea produsului ? Daca toate raspunsurile vor fi DA, abia atunci va rog sa comandati. Stiu ca e greu sa multumesti pe toata lumea, dar spunindu-va toate acestea am speranta ca vor fi cit mai putine esecuri...
   Si pentru ca, spuneam si mai sus, am ajuns la o virsta a maturitatii (parca mi-e greu sa cred ?!) voi oferi nu numai hainute spre vinzare; voi impartasi din toate "secretele" invatate sau descoperite de mine de-a lungul anilor. Despre moda, eticheta, bune maniere si orice voi considera ca e de bun simt a va spune, evident fara a avea pretentia ca sint o mare erudita.
   Nu in ultimul rind, deoarece in cazul cumparaturilor on-line nu se pot proba lucrurile, inainte de a face o comanda ferma va rog sa cereti orice detaliu considerati necesar in luarea unei hotariri corecte.
   Produsele vor fi descrise amanuntit si cinstit, de aceea voi accepta retururi doar in cazul in care greseala imi apartine (dimensiuni date eronat sau defecte ascunse).
   Nu fac schimburi si nutresc o frumoasa speranta ca nu va fi nevoie de lista neagra. Cred cu tarie ca respectindu-ne, fiind mai buni si viata ne va fi mai frumoasa.
   Asa ca va spun BINE ATI VENIT ! pe Aida's Fashion.